lørdag den 21. april 2012

Fri lørdag.

Jeg sidder lige her og nyder freden.


Ikke dårligt på en lørdag morgen.


Det er min fri lørdag, det er dejligt.
Skal på biblo og hente en ny bog,
som kan blive læst under dynen,
inden jeg sover om aftenen.
Elsker at ligge i min seng,
 med dynen godt trukket op og læse.


Der skal sætte bordplade op, i det nye sy værelse.
Så jeg kan få det hemmelige projekt færdigt ;)


Ellers skal denne lørdag vist bare nydes.

Imens jeg glæder mig til mandag,
der skal jeg nemlig på tur ;))

Kan du også nyde din lørdag ;))


4 kommentarer:

Tulle Momsemor sagde ...

Hav en fantastisk dejlig fri dag. Glæder mig til at se det hemmelige projekt :)

Uldbegavet sagde ...

God hyggelørdag under dynen (vejret er heller ikke rigtig til andet) og rigtig god weekend.

Risengaard sagde ...

Glæder mig også til mandag ;-)

Marianne sagde ...

Lyder suomen dejlig lørdag
Håber den har været go'
Rigtig go tur på mandag
Knus