søndag den 21. september 2014

Sort lakrids

Sådan rigtig stærk sort lakrids,
plejer jeg at lade Nanna og Lars om at spise.

Denne skønne udgave snupper jeg selv ;O
En fin lille bog i lækkert materiale.

Jeg havde for nogen tid siden set Theresa i en vest på tv.
Theresa er Bonde røvens kone,
men hun også godt selv ;)

Vi har den til børn i butikken, 
så da jeg så den til voksne var jeg solgt.
Theresa havde den uden på en kjole,
jeg tænker på alle de ternede skjorter der er fremme lige nu.

Så da (g)uld viste en lille børene hue derfra som er så sød,
var der ikke langt til handling ;)

Så i går da her blev grumme stille efter alle strikke pigerne var draget hjem,
tømte jeg postkasse. 
Og sørme så,
 der lå den i ;))



Først lod jeg mig irritere over de der fine metal skruer den er sat sammen med.

I dag fandt jeg så fidusen med dem, og syntes det er mega smart.
De kan let skrues af og du kan endten have et løslad system,
eller du sætte bare den opskrift forrest du vil bruge.
Se, der er som regel en mening med alt.

 I går var jeg bare for træt til at se fidusen, 



I dag vil jeg strikke og manden bliver slæbt med ud i den dejlige luft,
når han kommer hjem fra fodbold ;))

Frisk luft kan man vel ikke få for meget af ;O



Ingen kommentarer: